Organizace a administrace VZ, VZMR 

a zakázek

Nabízím komplexní organizaci a administraci (příprava, zadávání, kontrola) veřejných zakázek. Jednotlivé druhy zadávacích řízení a s tím spojený průběh těchto zadávacích řízení jsou poměrně náročnou činností nejenom po formální a materiální stránce, ale zejména po procesní stránce. Zadavatel musí vybrat vhodný režim veřejné zakázky, správně si vydefinovat zadávací podmínky včetně hodnotících kritérií, nastavit správný postup pro výběr nejvhodnější nabídky, atp. a to vše v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v souladu s metodikou poskytovatele dotace, popř. v souladu s vnitřními předpisy klienta. Pro efektivní a správné zadávání veřejných zakázek v souladu s právním rámcem je důležitá zejména odbornost, zkušenost, best practice a dobrá orientace v rozhodovací praxi veřejných zakázek, kterou Vám jako odborník pohybující se v této oblasti více jak 12 let, mohu poskytnout. Nespornou výhodou je znalost nejčastějších pochybení identifikovaných kontrolními orgány v oblasti veřejných zakázek, kterým se snažím z pozice administrátora zakázek předcházet, díky čemuž dojde k minimalizaci rizika a nákladů, které jsou spojeny s neodborným zadáváním veřejných zakázek či veřejných zakázek malého rozsahu. 

Při organizaci veřejných zakázek malého rozsahu či zakázek dle vnitřních předpisů klienta zajišťuji jejich kompletní přípravu výzvy k podání, zadání (vč. uveřejnění či oslovení), sepsání příslušných protokolů o posouzení a hodnocení nabídek, zpracování oznámení o výběru/vyloučení a další činnosti, které jsou nezbytné pro výběr dodavatele v souladu s metodikou zadávání veřejných zakázek malého rozsahu nebo interní směrnicí pro zadávání veřejných zakázek, je-li zadavatelem zpracována.

Při jednotlivých typem zadávacích řízeních zajišťuji především následující činnosti:

  • výběr vhodného režimu a druhu zadávacího řízení;
  • zpracování zadávací dokumentace;
  • návrh hodnotících kritérií;
  • návrh způsobu hodnocení nabídek;
  • zpracování formuláře Oznámení o zakázce a jeho zveřejnění na profilu zadavatele a v Informačním systému o veřejných zakázkách;
  • zpracování odpovědí na dotazy účastníků zadávacího řízení k zadávací dokumentaci, zajištění jejich doručení uchazečům;
  • výběr hodnotící komise či pověřeného člena;
  • vypracování a zajištění čestných prohlášení pro členy, náhradníky členů a účastníky jednání hodnotících komisí;
  • organizační zajištění otevírání obálek s nabídkami uchazečů;
  • rozbor nabídek uchazečů, ověření zákládní a profesní způsobilosti, technické a ekonomické kvalifikace a dalších podmínek, které si zadavatel vyhradil v zadávací dokumentaci;
  • sepsání protokolu o posouzení a hodnocení nabídek včetně hodnotících tabulek;
  • zpracování oznámení o vyloučení účastníků zadávacího řízení;
  • sepsání rozhodnutí o výběru, oznámení o výsledku splňující požadované náležitosti vč. odeslání;
  • zajištění dokumentů od vybraného dodavatele před podpisem smlouvy;
  • zpracování formuláře Oznámení o výsledku včetně splnění dalších uveřejňovacích povinností (profil zadavatele, registr smluv);
  • zpracování písemné zprávy zadavatele;
  • a další činnosti, které jsou nezbytné pro výběr dodavatele v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.